|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Njæ, vel. Vi skal bo i Dronningens gate da! Så kanskje noe som ikke er alt for langt unna (men det er ikke viktig, jeg har bein å gå på jeg!) og helst ikke midt på karl johan. Men jeg foretrekker litt rolige/avslappede omgivelser, og gjerne økologisk og eller fairtrade!
Og så vet jeg at jeg IKKE drikker kaffen på Venner på Grønland, det gjorde jeg sist gang jeg var der det er desidert den verste kaffen jeg har fått noen gang 
Hm, ja. Jeg trakterer ikke sentrum så mye (skikkelig bygd i byen på Løkka. ), men jeg kan jo alltids anbefale Kafé Sør i Torggata, Bacchus i Kirkerista (fin bakgård!), begge med avslappa fin stemning. Stockfleths i Prinsens gate har sinnssykt god kaffe, men det er ikke kjeeempekoselig der, og rett ved Karl Johan, forsåvidt.
Ellers finnes det jo knapt en kafé på Grünerløkka som har dårlig kaffe. Særlig Bugges eftf. i Markveien og Kaffebrenneriet i Grüners gate har god kaffe, men på Løkka er du nesten garantert. Det er litt forskjellig hvem som har faitrade og ikke, noen steder kan du velge det selv.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|