Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-12, 14:40   #14976
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Njæ, vel. Vi skal bo i Dronningens gate da! Så kanskje noe som ikke er alt for langt unna (men det er ikke viktig, jeg har bein å gå på jeg!) og helst ikke midt på karl johan. Men jeg foretrekker litt rolige/avslappede omgivelser, og gjerne økologisk og eller fairtrade!

Og så vet jeg at jeg IKKE drikker kaffen på Venner på Grønland, det gjorde jeg sist gang jeg var der det er desidert den verste kaffen jeg har fått noen gang

Fragrance of the heart (førsteetasjen på GlasMagasinet på stortorvet) har ålreit kaffe, og Fuglen har super kaffe, men er litt lenger unna - ikke kjempelangt, dog! (Det er litt trangt der, men fullt mulig å sitte en stund med bok eller selskap.) Og så flere på løkka, men det er et lenger stykke å gå. Og så tror jeg kaffen på Evita på grønland skal være kjekk, men har ikke prøvd selv, siden det alltid er stappa i alle filialene deres...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett