Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-12, 22:54   #34
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Har antall kcal noe å si?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Så det er slik det fungerer her på forumet at kun de som har mange års fartstid har lov å uttale seg? Og vi andre skal bare bukke og nikke og si Ja, sjef? Hersketeknikk kalles dette! Beklager, men jeg har ikke tenkt å la deg eller andre hundse med meg på denne måten bare fordi du mener å sitte på den absolutte sannhet! Slike innlegg som ditt over bidrar ikke til annet enn å skremme bort nye brukere av forumet. Og denslags er ingen tjent med!!!!!!!

Det er fullt lovlig å uttale seg her inne, uavhengig av fartstid, men det blir generelt bedre mottatt når man ikke formulerer uttalelsene sine så nedlatende, bedrevitende, arrogant og rent ut frekt som du gjør. Og hvis jeg var deg ville jeg lest mine egne innlegg på nytt og revurdert å hyle om at andre bruker hersketeknikker...

You generally catch more flies with honey than vinegar...

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat