Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-12, 22:02   #33
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Har antall kcal noe å si?

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Så jeg anbefaler deg å komme deg ned av den høye hesten din og vise respekt for med-forumbrukere som kanskje faktisk kan mer om dette enn deg.

Så det er slik det fungerer her på forumet at kun de som har mange års fartstid har lov å uttale seg? Og vi andre skal bare bukke og nikke og si Ja, sjef? Hersketeknikk kalles dette! Beklager, men jeg har ikke tenkt å la deg eller andre hundse med meg på denne måten bare fordi du mener å sitte på den absolutte sannhet! Slike innlegg som ditt over bidrar ikke til annet enn å skremme bort nye brukere av forumet. Og denslags er ingen tjent med!!!!!!!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat