Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-12, 21:28   #14864
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Ta et kaldt-kjølig bad.
Altså - man setter seg i 10cm vanlig badetemperaturvann i badekaret og fyller opp sakte med kaldt vann (Ikke nødvendigvis HELT iskaldt, men så nært man kommer). Det at det skjer sakte gjør at man tåler mye kaldere vann enn ellers. Klarer man 20 minutter etter å ha fått vannet opp til puppene kommer man til å tisse hele resten av kvelden... Og ofte går man ned en halvkilo også... og sover veldig godt natten derpå.

Salt kan også hjelpe... av og til må det salt til for å få vannet til å slippe. Ikke spør meg hvorfor, men det er sant.

Jøss for et strålende tips! Jeg har badekar både i leiligheta og nyhuset men i teorien burde det jo funke å gå sakte uti et kaldt badevann også? Bedre enn dusj vil jeg tro.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er det flere enn jeg som synes det er trist at kirke og stat har skilt lag??

JA!

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Synes kanskje det er litt skummelt, har fått høre at da er det fritt fram for muslimer og andre trosrettninger å overta landet. Siden nå kristendommen ikke lenger er norges tro. Bortsett fra dette har jeg ikke så mange tanker rundt tema.

Hahaha, fort dere fram, nå er stolen ledig liksom? noe sier meg at du kjenner minst en frp'er?....

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

rabarbraen min er bittelitt myk, og for å hindre at den blir mykere tenkte jeg å fryse den till jeg skal bruke den. må jeg forvelle den først?

Det er sikkert lurt. Jeg har fryst de direkte, og da har det blitt bare tråder og vann....