Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-12, 19:16   #14859
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

har fått høre at da er det fritt fram for muslimer og andre trosrettninger å overta landet.

Heh. Unnskyld meg, men da må jo folk konvertere, eller landet bli kuppa. Not likely. Se på USA, de har faktisk aldri hatt noen statskirke, men er en sekulær stat ved grunnlov, man kan jo for øvrig si mye rart om dem, men de har i alle fall et rimelig mangfold av religioner, selv om jeg i grunn er glad for at Norge ikke har det sånn ellers med megachurches og what not og Presidentens sverging til troskap til Gud etc ...
For mitt vedkommende så synes jeg i det prinsippet er fint at vi ikke har en statsreligion lenger fordi det fremmer religionsfriheten, ellers spiller det liten rolle så lenge ikke kirka tar steg tilbake hva angår holdninger til kvinner og homofile, eller for guds (!) skyld drar Nessa og Knudsen inn i varmen igjen. My two cents.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥