Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-12, 09:10   #14846
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Og Photo, mener jeg så deg spørre etter kosttilskudd mot melkesyre i armene (og ellers i kroppen antar jeg) ... Jeg vet ikke om noe som direkte hjelper på det, men det som hjelper meg er å massere triggerpunkter/ømme punkter, f eks der armen møter kroppen (om du skjønner hva jeg mener), på yttersiden av lårene og nedover mot knærne, og så kan det i blant gjøre underverker å drikke en kopp basete fra Helios. Mine beste tips, i alle fall

Flott flott! Jeg skal bringe tipset videre! Det med basisk mat har jeg nevnt for henne alt, men jeg tipper basete skulle være hakket mer effektiv enn agurk, som var det eneste jeg kom på.
Og ikke minst, takk for tips om solkrem, jeg satt faktisk her og lurte på om jeg skulle kjøpe det nå snart, men hadde også det du har snakket om, kjemiske filtre, i bakhodet!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Ta et kaldt-kjølig bad.
Altså - man setter seg i 10cm vanlig badetemperaturvann i badekaret og fyller opp sakte med kaldt vann (Ikke nødvendigvis HELT iskaldt, men så nært man kommer). Det at det skjer sakte gjør at man tåler mye kaldere vann enn ellers. Klarer man 20 minutter etter å ha fått vannet opp til puppene kommer man til å tisse hele resten av kvelden... Ogter går man ned en halvkilo også... og sover veldig godt natten derpå.

Salt kan også hjelpe... av og til må det salt til for å få vannet til å slippe. Ikke spør meg hvorfor, men det er sant.

Funker det med dusj, også? Har sett deg tipse om dette før, men badekar har jeg ikke (buhu!). Jeg har alltid tatt skoldvarme dusjer på sommeren, fordi det faktisk gjør luften kjøligere mot huden. Men så har jeg også denne leie tendensen til å samle vann i varmen ...
Det med salt er overraskende sant!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥