|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Tror det skal gå greit. Om du får utfelling av noe så går det ikke greit fordi det da antakelig dannes forbindelser som du ikke kan være sikker på at kroppen tar opp. Jeg tar jod-dråpene "bare" i 1dl vann, jeg.
Utfelling? Altså at effekten av enten d-vit eller jod slår ut hverandre når det blandes? (Er forresten disse jeg skal bestille, har fått dem anbefalt av ei venninne som mener de er de beste hun har tatt!) Har forsåvidt alltid skylt ned d-vitaminer og sinktabletter med jodvannet mitt, føles praktisk, liksom. Forresten slo det meg i dag at koppen jeg alltid har stående til å ha joddråper i blir farget av joden i bunnen, og en liten stund senere er det borte ... Det fikk meg til å tenke at koppens porøse materiale suger til seg noe av joden, og jeg kanskje ikke får i meg den mengden jeg faktisk skal ha, så nå har jeg begynt å ta dem fra et kjøkkenglass i stedet ... Har dessverre begynt å miste hår igjen. Arrrgh! Det skjer så klart samtidig som jeg begynner å gå ned i vekt igjen etter et års stillstand. Tit for tat, liksom ... 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|