Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 14:08   #16
amritam
Medlem

amritam sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uff, havna her igjen, jeg ... Hvordan unngå å falle av?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg klarer ikke helt se hvordan Skaldeman er noe for Dolly, når hun ikke klarer å holde seg ketogen.. Ja ok, grønnsakene er et problem, men det er vel EGENTLIG ikke de som er det største problemet? Problemet er at hun stadig hopper på noe hun ikke klarer å holde seg til.. Hjelper ikke å ha det fint på Skaldeman i noen måneder, rase ned også orker man ikke mer ketose og raser opp igjen? Hverken bra for kroppen eller for selvtilliten.

Hun sier jo at hun har det best på ketogent, og at problemet er at hun ikke vet hva hun skal spise når hun er ferdigslanket og tror hun må øke på med karbohydrater igjen - da går det galt. Det høres for meg ut som hun ikke tåler så mye karbohydrater og bør holde seg på et lavt nivå også når hun har nådd ønsket vekt. Og uten så mye grønnsaker heller så begynner det fort å ligne på Skaldeman.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat