|
Sv: Re: Den usunne slankingen
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Dårlige dager har jo alle Shailene. Selv på høykarbo så orket man jo i perioder ikke spise kanskje annet enn en boks makrell til middag. Jeg serverte ungene pølse en gang. Kald pølse og ikke noe mer. De blei jo mette. Slike dager er da vel helt normalt.
Det er ikke det som er problemet, men at man etter en sånn dag eller to ikke klarer stoppe og det er for meg uforståelig. Det er da ikke vanskeligere å lage rein mat med grønnsaker til, enn å lage en Toro suppepose? Altså, jeg bruker 5 minutter ekstra på en tomatsuppe a la Hypah kontra en Toro posesuppe.
En biff er da mye enklere å steike enn fiskepinner. Skal du ha tilbehør må jo det fikses uansett prosessert mat/uprosessert mat. (hvis man ikke kjøper McDonalds da)
Det kan jo faktisk hende at det handler om mer enn den fysiske orken? At du ikke forstår det betyr ikke at det ikke kan være et problem som handler om mer enn det åpenbare. Jeg har aldri helt skjønt hvorfor folk sprekker, og noen til stadighet, men jeg respekterer at det finnes et bakenforliggende problem. Og jeg tror at dersom man ikke fikser det, så kommer man antagelig til å fortsette med de uheldige mønstrene gang på gang, uansett hvor mye man biter tenna sammen og fortsetter å prøve å være flink ... 
Jeg sier ikke at det er sånn for de som har fortalt sine historier her, men at det ofte kan være sånn for ganske mange.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|