Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-05, 22:51   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Klassisk gløgg

Opprinnelig lagt inn av Tricky

Hmm. Var på ica og Helgø i dag og ingen av dem hadde hverken hel kardemomme eller kanelstang. Rart altså. Får prøve meg på en innvandrerbutikk ja.

De pleier å ha på Helgø. Jeg kjøpte der for et par uker siden. I den trådkurvhylla på enden av reolen der alle krydderne er. Det har de masse kryddere i store poser. Når du står med ryggen mot trådkurven ser du rett mot hjørnet med alle vaskemidlene.... Har du sett der, eller så du bare på lengdesiden av reolen ???

Har også sett at de har hatt det i Grønnsaksbua bak OBS på Mariero og Grønnsaksbua rett overfor Reinskau på Tasta. Om de ikke har det der kan du sjekke Middelthon når du først er der ute !