Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-12, 18:28   #417
bligravid?
Medlem

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Nord for Sinsenkrysset
bligravid? er ny på veien

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Cho, her.

Nå kommer jeg helt sikkert med et personlig spørsmål eller for den slagsskyld et frekt spørsmål til deg.
Men har du fått beskjed av gynekologen at du ikke kan bli gravid på egenhånd?

Gynekologen min sier at det er mulig for meg å bli gravid om jeg legger om livet mitt til en sunnere måte og bruke pergotime og på den måten kan jeg bli gravid på mente hun.
Så det er bare å vente å se om pergotime hjelper.
Hjelper ikke pergotime må jeg tenke på prøverør og slikt.
Jeg tar en dag om gangen.

Ikke frekt, vi er jo noe anonym

Nope, vi har ikke fått beskjed om at vi ikke kan bli gravid på egenhånd. Var ikke noe "feil" med oss. Så vi prøver på egenhånd så mye vi kan. Men noe hjelp fikk vi ikke tilbud om, med mindre jeg veiet 90kg...

Å på en måte så gir de litt mindre stress, selvprøvingen blir mer for gøy.. selv om jeg la på meg rett etter den beskjeden.. Ble litt å ta innover mye der og da.

Legen sa også at et lettere liv ville kunne hjelpe.. men sa ikke noe om pergotime. Noe jeg burde sjekke ut? Kan fastlege foreskrive det?

Vet ikke heller hva den hjelpen jeg kunne få bestod av.

Dette var jo fra gynekolog og ikke fastlegen. Fastlegen sente meg rett til spesialist i og med at jeg ikke har vært gravid en dag i mitt liv, med ulike partnere og ulik vekt..
Ut over det så er det vel ingenting annet å gjøre, enn som du sier, å ta en dag om gangen Stress er vel det siste jeg burde gjøre i alle fall!

Delmål 2 - 90

Delmål 3 - normalvekt 70-75

Sist redigert av bligravid? : 20-05-12 kl 18:35.
bligravid? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat