Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-12, 10:58   #13
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Det er bedre å være tykk og trent, enn slank og utrent"

Opprinnelig lagt inn av bligravid?, her.

Serena Tonstad (61), overlege ved Preventiv kardiologi ved Oslo universitetssykehus.

– Ja, men det er dessverre få tykke som klarer å bli spreke fordi de fort opplever å få muskel- eller skjelettskader. Hvis man får det til, er det en stor fordel fordi fysisk aktivitet beskytter – ikke bare mot hjerte og karsykdom og diabetes – men også mot kreft. Få ting annet enn å slutte og røyke og være forsiktig med solen beskytter så sikkert mot kreft

Kjenner jeg blir litt provosert av sånne kommentarer. det er i beste fall en unnskyldning for overvektige som ikke vil trene. Jeg er nå nede i bmi på 32, og var oppe i 34-35 rundt jul. Alikavel har jeg klart å trene 3 dager i uken, spille aktivt på bedriftsfortball og går til/fra jobb og på jobb. Du kan trene også med fedme!!! Selvfølgelig må man ta hensyn til kroppens signaler, men det må normalvektige også.

Nå er ikke 34-35 så ille da.. Det finnes de som har både 40 og 50 og da er det ikke like greit.