Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-05, 13:58   #245
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: 1001-tråden

hmm.. stort problem det der.. og så er det så personlig men like vel så utrolig lite personlig.. jeg har slutta å gi presang til de som er så langt ute i vennekretsen at jeg ikke kommer på noe smart å kjøpe.. eller hvor jeg spanderer så lite penger på de at det ikke blir noe fornuftig ut av det uansett.

jeg heiv alt sånt når jeg flytta hjemmeifra.. så jeg synet at vist du ikke vil samle på det.. kommer ikke til å bruke det hiv det.. eller gi det bort.. til noen som trenger en Albertine adressebok

jeg kjente før ingen som het Albertine, synest det var et merkelig navn, noe jeg gjør med alle navn første 10 gangene jeg hører om det.. men i barnehagen jeg var i praksis i var det en liten nydelig jente på 1 år som heter Albertine. nå synest jeg det er et like nydelig navn som denne nydelige jentungen, og sefølgelig deg Albertine.. du er god å ha!

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat