Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-12, 13:30   #92
FrkMarge
Seniormedlem

FrkMarge sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Nå har jeg stått stille på vekta i flere måneder ... NOE gjør jeg galt, men hva?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Lurer du virkelig på hva du gjør galt når du skeier ut med vanlig sjokolade?

Jeg pleier jo ikke å skjeie ut med sjokolade....
Jeg var på langtur i helgen og rakk ikke helt ned til byen eller ut i forstedene for å handle før helgen.
Jeg bor i Bergen og for et par mnd siden sluttet både Kiwi og Rema her i nabolaget å selge sukkerfri sjokolade, samtidig er det heller ikke å få tak i i nærbutikken ved mannens jobb lenger heller. Vi har også en menybutikk her, men de fører bare sjokoladeprinsen og den er jo søtet med malitol(?) og det er vel ikke så bra akkuratt? Jeg kjøpte nå allikevel en sjokoladeprins på veien til Telemark da.
I allefall fikk jeg ikke tak i.
På en 8 timers kjøretur trenger jeg noe som virker litt oppkvikkende, selv om det kanskje er litt psykisk siden det ikke er sukker i.
Ingen av butikkene i bygda vi var i har noe som ligner på sukkerfri sjokolade dessverre, så på veg hjem unnet jeg meg 2 striper av en vanlig melkesjokolade.

Jeg synes faktisk jeg har vært flink jeg, siden jeg har vært i konfirmasjon, sovet borte 3 netter og kjørt 8 timer hver veg uten å skeie ut med mer enn bittelitt sjokolade, litt karamellpudding og en kule is. Alt annet jeg har spist har vært lavkarbo. Jeg har ikke vært i nærheten av korn og jeg har heller ikke overspist.

Og dette er jo ikke noe jeg har gjort i tiden før konfirmasjonen, så det har jo egentlig ingenting med spørsmålet i denne tråden å gjøre.

FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat