Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-05, 22:55   #14
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: DVP og Sten Sture Skaldemann på NRK1 i kveld.

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Han som mente at brødforbruket måtte ned snakket jo bare om brød og alle kaloriene i det, ikke om noe annet. Ikke om karbohydratene, osv men bare at brød inneholder for mye kalorier. Det ble for dumt. Han var jo i tillegg fettredd og nevnte smør, potetgull og majones om hverandre som høy fedmefaktor. Hmm.... Merkelig person. Og dette har han forsket på hvor lenge? Flere år?

Ja, han ble jeg skikkelig skuffet over, og at han satt på DVP's side og liksom skulle være på den siden av ernærings-diskusjonen... Nei jeg ble veldig skuffet over det mennesket. Kalorier??? Hvis man kun tenker kalorier så kan man vel spise brød, da er man jo på Grete Roede og slikt, der faktisk folk går ned i vekt ved å spise brød. Og hvorfor snakket han bare om brød? Ikke poteter, pasta og ris?
Det ble for dumt.

Sist redigert av Iset : 22-12-05 kl 09:03.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat