Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-05, 22:08   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: DVP og Sten Sture Skaldemann på NRK1 i kveld.

Fikk ikke med meg hele, men det var et kult program det ! DVP kom veldig godt ut av det syns jeg. Saklig og trygg på seg sjøl - oste han formelig av autoritet .... denne mannen MÅ man jo bare tro på !! Litt stilig at sambo's klassekamerat og hyttenabo (Knut Inge) var med også. Han var ikke uenig i lavkarbo kosthold han nei. Overraskende. Også Skaldeman da. Stilig ! Bare synd han ikke slapp mere til og fikk forklart bedre.

Men hu der Jorunn Sundgot Borgen dama altså ! Hun var jo så irritende "ovenfra nedad", overbærende, overlegen, hoderistende og hånlig flirende at jeg nesten ikke klarte å høre hva hun sa. Her var det BARE hun som hadde rett og ingen andre ("men kjære lillevenn nå må du høre på meg..." typen). Men det kan jo komme av at hun jobber i et mannsdominert miljø med flere sterke personligheter og kanskje er nødt til å oppføre seg sånn for å bli hørt, - ikke vet jeg ! På skjermen tok det seg særs dårlig ut. Ikke noen vinnende personlighet nei.

Fint program, men hadde jeg ikke vært interessert i dette fra før og visst
littegrann - ja da hadde jeg iallefall vært forvirra nå !! Hadde ikke visst hva jeg skulle tro jeg