Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-12, 12:54   #9
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kreatinnivået har gått opp, hjelp?

Jeg tror du misforstår litt hva jeg mener med muskelskade. Styrketrening er jo "skadende" på den måten at det belaster muskelfibrene og noen skades, såvidt jeg forstår? Dette er jo en naturlig del av tung (tyngre) trening. Sånn som jeg oppfattet noe av det jeg leste (med forbehold om at dette er nytt stoff for meg) så vil høyt keratin også bety "mye reparasjons/byggearbeid" i musklene. Dette er i så fall noe som glidende kan gå over i det vi vil kalle belastningsskade. (For store skader.)

Ikke at jeg vet om det er det som gjelder for deg.