Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-12, 07:31   #6213
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Nordmørsloppa, her.

siden jeg ikke følger vanlig frokost, middag,lunch ,kvelds-tider ..så blir det som regen 2-3 "middagsmåltider" men kommer an på når jeg/om jeg blir sulten

I dag blir det stekt laks, med masse løk, brokkoli og blomkål

dessert: Gresk Yogurt( prøver å tilbakeføre noen melkeprodukter..) med hakka pistasjnøtter, 86%premium sjokolade, tørkede gojibær og tørkede mango biter. Med fryste blåbær og kirsebær som får en lunk i microen...alt blandes sammen med en dæsj øko. honning

Gleder meg!

Tips til youghurten: den er nydelig med kokosmasse og hakkede nøtter + honning. Da får man inn mer fett også.