Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-12, 07:00   #68
Mill
Medlem

Mill sin avatar

Medlem siden: May 2010
Alder: 42
Mill er på en erverdig vei

Sv: Bikinikroppen med psmf, og oppkarbing (!)

Opprinnelig lagt inn av Åssi, her.

Jeg var på fest i går, er som noen kanskje vet på utveksling i Paris, og vil ikke la denne dietten gå nevneverdig utover min opplevelse av stedet. Skolen arrangerte fest/festival i hele går, med konserter, grilling og drikke i solen. herlig! Jeg spiste ikke noe utenom psmf, men det gikk vel kanskje en halv flaske hvitvin Sånn ble det! Vet ikke om dette kommer til å gå noe særlig utover dietten og fettnedgang, men fortsatte nå idag.

Jeg skal ha min første oppkarbing på dag 8, altså 17.mai. Den plasserte jeg strategisk ja! Skal prøve å ikke tenke diett i det hele tatt denne dagen, jeg har litt problemer med å ikke ha dårlig samvittighet for å kose meg med is og pølse, men jeg skal ikke ha dette denne dagen.

Hvordan gjør dere det på 17.mai?

17. mai er jeg egentlig ferdig, så jeg skal holde meg på relativ lavkarbo med muligens et innslag av en liten øl eller to. Men fremdeles holde på kav-kalori, må jo det når jeg er så godt i gang!
Litt, i hvert fall. Mamma skal grille, så det kan hende det slaget er tapt alt

Men jeg må si det er en strategisk dag for oppkarbing

Fordelen med hvitvin er jo at den i det minste ikke har stort med karber i seg, så litt vin får man vel tåle. Sh*t happens

Men nå må jeg skryte litt:
Ved min side ligger endelig den ferdig skrevne, ferdig printede og ferdig innbundne masteroppgaven min! I 6 eksemplar!
Og jeg aner ikke hva jeg skal bruke tiden min på lenger! *Sukk*

Kanskje jeg kan ta meg den turen på Spenst jeg burde ha tatt for noen dager siden?