Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-12, 10:35   #56
Licota
Seniormedlem

Licota sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Bikinikroppen med psmf, og oppkarbing (!)

Jeg innrømmer at jeg synder med biiittelitt smør å steke i og biiiittelitt olje på salaten. Kredit til dere som virkelig kjører det hardt ut . Hvor mange kalorier jeg ligger på? Oi, det er ikke lett å si. Jeg tror jeg skal regne ut i diett.no hvor mange jeg spiste i går... skal vi se. Jo, jeg spiser nok betydelig mer enn dere siden frokosten min lå på rundt 500 kcal i seg selv, lunsjen litt mindre. Så jeg tipper jeg ligger på en rundt 1500kcal om dagen, jeg. Det er nok de spiseskjeene med olivenolje som gjør at kaloriene fyker i taket
(Edit: Diett.no kom ut med 1300kcal, så rundt 1500kcal med slingringsmonn blir nok rett ja .)
I går spiste jeg:

200 g kyllingfilet med salat + 100g CC til frokost
200 g kyllingfilet med salat til lunsj
100 g mørbrad med stekt brokkoli, sopp og løk til middag

300 g CC til mellommåltid / kvelds

Uansett så er jeg ikke sulten, og jeg tisser HELE tia! Merker forskjell på lårene mine allerede etter to dager, cellulittene over knea er blitt betydelig mindre. Yay!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat