Jeg innrømmer at jeg synder med biiittelitt smør å steke i og biiiittelitt olje på salaten. Kredit til dere som virkelig kjører det hardt ut . Hvor mange kalorier jeg ligger på? Oi, det er ikke lett å si. Jeg tror jeg skal regne ut i diett.no hvor mange jeg spiste i går... skal vi se. Jo, jeg spiser nok betydelig mer enn dere siden frokosten min lå på rundt 500 kcal i seg selv, lunsjen litt mindre. Så jeg tipper jeg ligger på en rundt 1500kcal om dagen, jeg. Det er nok de spiseskjeene med olivenolje som gjør at kaloriene fyker i taket (Edit: Diett.no kom ut med 1300kcal, så rundt 1500kcal med slingringsmonn blir nok rett ja .) I går spiste jeg: 200 g kyllingfilet med salat + 100g CC til frokost 200 g kyllingfilet med salat til lunsj 100 g mørbrad med stekt brokkoli, sopp og løk til middag 300 g CC til mellommåltid / kvelds Uansett så er jeg ikke sulten, og jeg tisser HELE tia! Merker forskjell på lårene mine allerede etter to dager, cellulittene over knea er blitt betydelig mindre. Yay!