Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-12, 09:54   #41
Okie
Medlem

Okie sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Okie er ny på veien

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Du var heldig som til slutt
gikk ned noen kilo.Alle vi er forskjellige og funker annerledesSkal prøve kutte meieriprodukter,jeg spiser ikke nøtter,men liker litt frø i tyrkisk yogurt.Hvor lenge har du kuttet på de varene?Hva mente du for å ikke havne i ketoseVil du det ikke?Takk for svar

Jeg kuttet ut noen uker første gangen og så lenger andre gangen. Sprakk på ost, er så avhengig selv om magen vil helst uten (er laktoseintolerant). Så ble det mye fløte i jula, kan tenkes at det var når jeg roet det igjen, grunnen til de tre kiloene forsvant.

Jeg er uenig med meg selv om hvor lenge jeg skal spise ketogent. Greier ikke få i meg mer karber selv om jeg spiser tomater og masse grønnsaker til alle måltider. Jeg har vært i ketose i et år nå med en opphold på to dager. Trivdes med maten og har fortsatt rundt 30 kilo å ta av. Vet ikke om jeg greier å spise Fedonsk eller lign senere uten å få sukker hunger og legge på meg igjen. Og jeg sier jeg vil ikke over 100 kilo igjen. Vært det to ganger 143 på det meste. Aldri igjen... jeg nekter.

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat