Hei alle sammen Nå har jeg ikke vært her inne på en good stund. Hadde siste eksamen i går, har mer eller mindre "bodd" på skolen med nesen i bøkene den siste mnd! Jeg har "sprukket" så det holdt nå i eksamensperioden desverre . Pizza om kveldene og helnøtt-sjokolade og smågodt og sikkert enda verre ting enn det som jeg ikke kommer på også . Jeg har brukt ca et halvt år på å miste de fire-fem kiloene som plaget meg (begynte bare med å spise litt sunnere, var overhodet ikke inne på noen som helst kostholdsfilosofi, det kom senere), i løpet av en tre ukers sprekk kom disse kiloene rett på igjen! . Er det slik at man lettere legger på seg igjen når man slutter med lavkarbo enn man ville gjort ellers? Nå står julen for tur og det virker temmelig vanskelig å begynne på nytt med induksjon og alt igjen NÅ liksom... *sukk* Så vet ikke om jeg skal vente til etter julen eller hva jeg skal gjøre.... Men men, nå er iallefall eksamene over og det er juleferie Til Siljevanilje: eg går på BI, kor eg går sista året på eiendomsmegling . Du då? Går du på høyskolen? (klare ennå ikkje å kalla det for universitetet, hihi)