Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 15:07   #19
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Et eksperiment med folkehelsa

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Her har hun svart på forskning.no:

Grunnen til at jeg skrev det jeg skrev over her, er at man så bastant bare avfeier at det kan være noe i dette her, fordi hun er kritisk til lavkarbo. Å komme med påstander om at hun ikke driver seriøs forskning og er forutinntatt på bakgrunn av disse artiklene er å være veldig kjapp med å avvise at forskningen hennes kan være av interesse.
Jeg tror man kommer mye lengre ved å være åpen mot ny forskning, og i stedet for å dra ned rullegardinen og kalle det for latterlig og useriøst, heller gjøre som flere over her, komme med gode og dokumenterte motargumenter. Så kan vi selv dra slutninger om det er tull eller ei.
Jeg synes det er for mye av rullegardinpolitikken her på lavkarbo.no. Vi hyller kun vår egen måte å tenke og forstå på. Alt annet er bare bull shit, svada og tøys.

(Og i tilfelle noen lurer, jeg støtter nødvendigvis ikke forskningen hennes og mener hun har rett)

Jeg klarer ikke helt å se at det er så mye "rullegardinpolitikk" her på forumet.

Når noen kommer med kunnskapsløs svada må det da være tillatt å påpeke det uten å bli beskyldt for å ha skylappene på.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat