Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-12, 16:49   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hei ... Trenger litt starthjelp ...

Sjekk ut lavkarbo på 3 minutter som jeg linker til i signaturen min, skriv ut og heng på kjøleskapsdøra!

Sliter du med at du ikke føler deg ordentlig mett, spis mer "fast føde" som kyllingfilet, fisk i alle varianter, kjøttdeig, kjøtt, sjømat, og varier med masse grønnsaker! Ha naturlig med fett attåt, og stek i meierismør. Bruk oljer på salater, men husk å ha nok proteiner i salatene slik at du blir mett!

I de første ukene kan det være greit å sørge for å spise NOK mat, etterhvert kan du jobbe litt med å kjenne på metthetsfølelsen. Er du mett i magen kan du allikevel være fysen på noe, så lær deg forskjellen

Drikk NOK VANN! Vann er alfa og omega for en god fettforbrenning

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat