|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Ei uke i de lange linjerst tegn! Nydelig sagt!
Jeg var enda 400 gram opp i morges, så nå er jeg på vekta hver dag framover for å se til at det tipper den andre veien igjen. Har veeeeldig lyst på noe hele tiden nå, hva som helst liksom. Så nå småspiser jeg lavkarbomat - heller det enn å ramle utpå sukker og mel. Vet jo at det går over om et par dager, men slitsomt mens det står på er det lell
Så nå har jeg nettopp inntatt litt pisket krem med stevia oppi; mens jeg venter på knekkebrødene som står i ovnen. Da blir det vel kveldsmat med smør (masse!) og ost. Tenker jeg skal ta en runde uten rømme/fløte når dette har gitt seg, for å se om jeg reagerer på det eller ikke.
Trening er greia si; det vet vi. Jeg er enig med deg Suverena at det burde vi prioritere også på jobbreiser; noen ganger får jeg det til - andre ganger ikke. Jeg var på trening før jeg dro på jobb i morges. Noen dager siden sist nå, dels pga migrene, dels pga reiser. Må komme i gang med dette igjen også. Må det nå.
Nå skal jeg se 71 grader nord finalen; synes de er råtøffe som greier å komme seg så langt. Liker kjendisversjonen bedre enn den vanlige: innbiller meg at kjedisene er litt mindre trent enn de andre som er med. Tror det ja 

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|