Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-12, 05:41   #94
Glorfinia
Medlem

Glorfinia sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Sommerutfordringen 30+

Opprinnelig lagt inn av Elewyn, her.

21.04 - 98,1
28.04 - 97,1 - -1kg
05.05 - 96,3 - - 0,8kg - - 1,8kg

800 g ned denne uken. Hadde håpet på en kg eller mer, men er fornøyd med resultatet alikevel

Opprinnelig lagt inn av Kikkin, her.

Hadde veiedag på fredag, men glemte å skrive det inn her...

27.04.12 - 130,1 kg
04.05.12 - 128,2 kg (-1,9kg)

Kjempebra resultater begge to!

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Skulle vært avgårde på trening i dag også, men i stedet sov jeg... Er fryktelig lite motivert for alt om dagen, men i det minste spiser jeg ok. Nesten. I går var jeg nemlig ute og spiste indisk, inkludert både naan og ris. Jeg elsker indisk, så da anledningen dukka opp valgte jeg å si ja og heller ta eventuelle konsekvenser av det. Jeg vil ikke at jeg skal hindres fullstendig sosialt, derfor har jeg tatt valget at jeg kan gjøre slikt av og til. Litt kjipt at det skjer så i starten av en oppstart, men sånt skjer. Blir sikkert lenge til neste gang.

Med det sagt, så viste vekta i dag 120 kg, ned 4.7 kg! Det er helt vilt!! Dette på tross av ris og naan i går altså. Jeg har 2.3 kg igjen av utfordringen, disse vil nok bli vanskeligere enn disse første, men det skal gå.

I dag var vekta den samme som forrige mandag. Jeg veier meg flere ganger i uka og har sett at den har vært lavere. Trolig har jeg vann i kroppen som følge av en tildels tøff gåtur i går. Jeg var i aktivitet hver dag forrige uke (med unntak av mandag), så det er ingen logisk grunn til at jeg ikke skal ha gått ned. Jeg føler meg ganske trygg på opplegget mitt, så fortsetter i kjent stil framover, og håper på synligere resultater neste uke.