Støtte søkes! Det er ikke lett dette...
Idag er jeg igang igjen. Torsdag 12. august fikk jeg lønn og avtalte en liten sprekk med meg selv etter tre uker på smart mat. Jeg dro innpå med indisk restaurantmat - kjempereker i grønn currysaus og ris. Merket at jeg ikke orker like mye som før og det var fint. Men det var ikke slutt med det. Fra torsdag fram til igår har jeg levd på den samme maten som resten av familien spiser og jeg gremmes. Det kjennes virkelig, kroppen min har det mye bedre på den måten den hadde det de siste tre ukene.
Jeg gikk ikke ned stort i løpet av forrige periode, kan kanskje komme av at jeg ikke trener ennå? Jobber i helsevesenet, løper opp og ned i korridorene, bruker kroppen, men dette virker visst ikke.
Så - altså - jeg er igang igjen. Dagens inntak:
Frokost: 1dl yoghurt naturell, 1dl cottage cheese, 1dl usøtede bringebær, 1,5ts fruktose.
Mellommåltid: 1 Yoplait 0,1% + en håndfull mandler, hvalnøtter og hasselnøtter.
Lunsj: en boks salat med tomat, agurk, purre, fetaost, røde bønner og valnøttkjerner.
Middag: stekt torsk med urtesaus fra Lindbergs "Naturlig slank", tomat og agurksalat med olje/sitrondressing.
Kvelds: 0,1% yoghurt, en rute 86% sjokolade og tre tørkede aprikoser.
Nå: en diger kopp Twinings grønn te - type Earl grey med to Natreen.
Har jeg vært flink idag, eller har jeg overspist? Har ikke vært sulten og det syns jeg er så godt. Men jeg begriper ikke hva jeg skal gjøre med vekta. Trening starter 30.08. men jeg skulle så gjerne ha fått til noe som motiverer meg litt.
Støtte værsåsnill..... jeg vil ha igjen midjen min