Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-12, 22:45   #14452
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå vet vi ikke helt hva vi skal gjøre... Skal reise til Bergen fra Sandefjord onsdag morgen. Vi bor i Drøbak og akkurat den dagen er selvfølgelig Oslofjordtunellen stengt. Det betyr at vi må dra hjemmefra før fem om morgnen. Også betyr det to timers kjøretur. Så derfor lurer vi på om vi skal kjøre kveldn før og bo den natten på hotell. Da behøver vi ikke dra før 6.30 og det blir kun 30 minutters kjøretur. Hele poenget med turen er at vi skal på Seinfeld på kvelden og med min skralle helse så lurer jeg på hvor opplagt jeg er til det når jeg begynner dagen så tidlig.
Men hotellet er jo en tusenlapp, liksom. Hva hadde dere gjort i mitt tilfelle?