Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-12, 14:41   #55
ToreH
Gjest

Sv: Treningstråden for mai 2012

Opprinnelig lagt inn av Stine33, her.

Hei. Kan jeg spøre hva dere spiser rett etter dere har trent? Jeg trener 6 ganger i uka å dem gangen jeg trener har må jeg spise med en gang.

Hehe. Her er hva jeg spiste underveis og rett etter trening i går:

Jeg spiste følgende fra kl 1800-2400:
1 stk 4 dl proteinsmoothie (1 egg, 2 SS gresk youghurt, 1 scoop proteinpulver, ca 2 dl melk, 3/4 dl fløte) og 6 stk aminosyreampuller rett etter trening.
350 gr entrecote, 7-8 hele asparges, 1 stor bifftomat, 4 store fylte sopp (fylt med mozarella ost og bacon), flere sleiver med tykk bernaisesaus, 2 glass hvitvin, 2 stooore glass med cola, 1 liter vann.
Av snop og digg ble det:
1/4 pose potetgull, 1 stor japp, 10 stk jellybeans, 2 stk store melkeruller, et par tre vingummi biter, 1 lakrisbit, 3 biter hvit maltitolsjokkis. Vurderte om jeg ikke skulle stappe i meg litt is også, men det ble med tanken.

Jeg spiser for lite mat for tiden, men normalt sett er ikke alt godteriet med da. Da kan du erstatte godteriet med vanlig mat istedetfor.
Men ja, jeg må ha mye næring, trener 5 ganger i uka og med det inntaket overfor så har jeg gått ned 0,3 kg fra i går og slik har det egentlig vært denne uka, så jeg har konkludert med at jeg må ete enda mer enn 3000 kcal.

Men, rett etter trening så vil jeg nå anbefale deg mest mulig vanlig mat da. Kjøtt, fisk, vann og myyyye grønnsaker. Det fungerer aller best for meg for restitusjonen sin del. Har en snill kone som sørger for at maten alltid er klar når jeg er ferdig trent. Er hun ikke hjemme så gjør jeg som langaard, hiver innpå en proteinshake lik den jeg har skissert overfor. Det funke greit nok som en liten start, men kroppen skriker etter ordentlig mat egentlig.

Svar med sitat