|
Sv: Nå har jeg stått stille på vekta i flere måneder ... NOE gjør jeg galt, men hva?
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Hm. Jeg trener kanskje ikke like mye som deg Hypah.. Forbrenner vel bare 3000-4000 i uka. Men det går helt fint for meg å spise etter periodisk faste når jeg vil det, så... Det hadde nok gått fint for deg også, hvis du ville. Man spiser jo MER til hvert måltid da..
Huh? Øøøh, hva svarte på på her egentlig nellie? At jeg klarer helt fint å spise 3000kcal på kun 2 måltider om dagen?
Når jeg gikk på periodisk faste så spiste jeg 2,5 måltider om dagen. Lunsj og middag + snacks. Men da lå jeg på kanskje drøyt 2000 kcal om dagen og gikk hele tiden ned i vekt, dog samtidig som jeg hadde god treningsprogresjon.
Målet var jo da å gå ned i vekt.
Nå må jeg ete over 3000 kcal pr dag for å ikke gå ned i vekt og det finner jeg vanskelig med mitt treningsregime. Klart ingenting er umulig, du klarer også kvitte deg med 20 kg på en mnd om du vil, men om det er så sunt er en annen sak. Jeg kan få deg til å gå ned kanskje mer også med militær tvang og stridskurs også, men igjen, ikke veldig sunt 
Alle klarer det man vil, det var ikke poenget mitt.
|