|
Sv: Bikinikroppen med psmf, og oppkarbing (!)
Dette er nok individuelt også. Jeg har ikke trent i det hele tatt de 4 dagene jeg har gått på den, men i dag, på fjerde dagen har jeg nå hatt en flott sykkeltur på ca 8 mil på ca 3 timer i motvind. Funket som fjell det. Med mitt kaloriunderskudd siste 4 dager og med de forbrukte 2200 ila dagens økt så skulle jeg ha gått ned over 1 kilo ila disse 4 dager, og det stemmer veldig bra. Jeg er 1 kg lettere enn hva jeg var for 4 dager siden (veid etter sykkelturen, inntok 2 liter veske underveis), men om dette er så jævla sunt, neeeei, det er det sikkert ikke.
Men tar man regnskapet så skal jeg normalt sett ha ca 3000 kcal pr dag. PSMF har gitt meg ca 1000 kcal pr dag siste 4 dager. Dvs at jeg har gått i underskudd med 2000kcal pr dag x 4 dager = 8000kcal i underskudd ift hva jeg normalt skal ha (utregnet på diett.no). Pluss så på dagens økt hvor jeg forbrente 2200 kcal, så betyr det at jeg har på 4 dager vært over 10000 kcal i underskudd ift hva jeg skal ha på normal steinalderkosten min.
Jeg gidder ikke fortsette på PSMF lengre nå, jeg har prøvd det og det er kjeeeedelig kosthold, men fullt mulig å kombinere med kardiotrening for meg ihvertfall. Men dagens økt var da en rolig langtur på 3 timer og ikke en intensiv intervalløkt....det ville jeg nok ikke klart nei, krever for mye.
|