Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-12, 12:34   #14398
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Bra innstilling

Lite spørsmål: Hvor lang tid har du brukt på den vektnedgangen?
Hvilket kosthold har du fulgt?

Rune, nu går vekta endelig rette veg igjen

Lite spørsmål, langt svar.

Jeg startet egentlig på fire kilo mer. De gikk jeg ned i løpet av fire måneder etter at jeg fikk datteren min. Egentlig bare ved å spise litt mindre.. Så begynte jeg på ketolyse og gikk ned 3-4 kilo i løpet av 5-6 uker. Også gikk jeg over på en litt streng versjon av Lindberg og gikk ned ca 16 kg i løpet av 5-6 måneder.

Så skjedde det veldig mye greier, som gjorde at jeg ikke helt fikk det til. Da gikk jeg opp og ned og ned og opp de samme seks kiloene i halvannet år. Mellom 99 og 93. Også begynte jeg rett før jula 2011 igjen.. Og har da gått ned ca 8 kilo med litt sånn egenkomponert, som du ser i filosofiboksen min.

Brakk skuldra mi i september, så har liksom hatt sjansen til å fokusere 100% på bare trening, slanking og innarbeiding av gode vaner, i et halvt års tid..

Har trena underveis, hele tiden egentlig. Blanding av kardio og styrke.

Akkurat nå har jeg slankepause, spiser vedlikeholdskalorier og trener tung og mye. Har en magehud som begynner å bli litt vel slæskete, så syntes det var greit å ta seg en pause da.