Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-12, 01:56   #14383
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Dere som søter 100% sjokolade selv, hva bruker dere?

Jeg blander sammen litt av diverse søtningene jeg har, jeg. Så blir det rundere søtsmak og ikke noe særlig bismak. Jeg lagde sjokolade i kveld, og da hadde jeg i tagatesse, xylitol, sukrinmelis, flytende lo han og flytende stevia med smak av mørk sjokolade og med karamell. Jeg hadde med på jobb og kollegaene mine syntes sjokoladen smakte kjempegodt og syntes ikke at den smakte som noe som var uten sukker.

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Kan hele egg erstattes med eggehviter i baking? Gjør det noe forskjell i det hele tatt? Innbiller meg at det må bli tørrere og mindre "eggete". Hever det like bra?

Det spørs i hvilken rett... I noen retter vil den nok kunne erstatte hele egg, men som regel ikke. Det er som regel eggeplomma som gjør nytten.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC