|
Sv: Bikinikroppen med psmf, og oppkarbing (!)
Opprinnelig lagt inn av Åssi, her.
Jeg har bodd her fra 1.januar! Studerer et semester her. Det er ganske fantastisk ja, vandrer ut på tur og oppdager nye spennende gater hele tiden. Kanskje ikke den ideelle byen for en lavkarboer, men jeg klarer med fint! Er blitt veldig kreativ på kjøkkenet, og de utenlandske vennene mine elsker baksten 
Hehe, herlig!
Jeg har egentlig aldri prøvd meg på noe særlig lavkarbobakst... Kanskje jeg skal gi det et forsøk når jeg er ferdig med dette prosjektet her?
Godt å høre at du klarer å holde på de gode vanene i Paris!
Fantastisk å ta et semester utenlands, det er det eneste jeg angrer på at jeg ikke gjorde når jeg tok syklepleien, en praksisperiode i Afrika. Noen klassevenninner gjorde det, og opplevelsene dere var helt uten sidestykke! Det får bli i mitt neste liv 
Foreløpig får det holde med det året min kjære og jeg planlegger å ta i Tyskland! Ett å i Bayern for å gjøre noe helt annet enn jobbene vi har nå, bare fordi vi kan! Jeg gleder meg!
Tilbake til psmf:
Jeg har trent i dag, for første gang på psmf.
Ikke stort eller tungt, men jeg har løpt noen intervaller på mølla, og jeg har trent bryst/mage/rygg. Ikke på høyeste intensitet, men jeg kjenner at jeg har brukt kroppen. Og det gikk egentlig overraskende bra!
Hele dette psmf-prosjektet går lettere enn jeg trodde det skulle gjøre! 
Maten er god, jeg er ikke sulten, og jeg har alt gått ned over 2 kilo.
Faaaabelaktig!