|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Ups! Jeg glemte å veie meg i dag; men heldigvis er det en ny dag i morgen
Opprinnelig lagt inn av VSB, her.
Ja, men elsker ost, rømme... Sterk reduksjon er første mål i hvert fall!!
Da er vi to!!! Hvis jeg ikke kan spise ost, rømme og fløte så sliter jeg Selv om det i grunnen ikke bruker så mye fløte og rømme som før. Men uten ost - da duger jeg ikke altså!
Så bra du kjenner det løsner Festina; jeg tror nok ikke jeg har nedgang den siste uka - til det har hverdagen og måltidene blitt alfor "annerledes", usystematisk og alt annet enn i henhold til denne kroppens tidsplan og behov. Når det i tillegg ikke har vært noen form for aktivitet hvor pulsen har gått over normalen på 1,5 uke så skjønner dere tegninga?
Søndag skal jeg i konfirmasjon; heldigvis serveres det koldtbord. Jeg får se om jeg forsyner meg med et kakestykke som jeg kliner godt utover fatet; vet ikke om jeg orker spørsmålene som kommer hvis ikke. Jeg vet det er feigt, men i enkelte sammenhenger er det faktiskt den beste løsningen. Jeg hørte om ei dame nettopp som brukte å si at hun har diabetes for da slapp hun alle disse spørsmålene om å spise kake. Jeg vet ikke om det er en løsning heller altså, selv om det var kreativt tenkt da 
PS: Er innom her og legger igjen en ørliten tilståelse: jeg har bakt sjokoladekake til den konfirmasjonen på søndag - og ja...jeg har smakt på røra og på fyllet. Og ja...jeg angrer sikkert i morgen når fingrene ser ut som knakkpølser i menneskeversjon. Så da er det sagt, og jeg vet hva som venter meg de neste dagene - masse jobbing for å stå i mot lysten på noe "søtt". Blir sikkert verst på søndag når jeg skal i konfirmasjon; tror dere ikke det??

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
Sist redigert av Tarato : 04-05-12 kl 22:26.
|