Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-12, 20:07   #14368
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ps, kan man drikke alle typer te når man er på ketolysediett?

Noen som vil anbefale en god en som ikke er svart? (uten koffein kanskje?) Føler jeg får svarte tenner av svart te (men cola zero drikker jeg...)

Du kan drikke så godt som alle teer. Vær obs på at noen av teene i dagligvaren har tilsatt sukker. Det er ikke så mye, men det er unødvendig.
Yogi Tea og Pukka Herbs har mange gode teer som ikke er svarte og er uten koffein.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ang robotstøvsuger, har hørt veldig positive og veldig negative tilbakemeldinger... En på jobben har en sjenert en som nekter å komme fram fra under sofan.

Jeg kjøpte en til foreldrene mine til jul, og den setter seg bare fast under det ene sofabordet. Det er en lav hylle på det sofabordet, akkurat høy nok til at sensoren ikke kjenner den, men lav nok til at resten setter seg fast. Den er nemlig bittelitt høyere på toppen. Dårlig design på roboten og uflaks med sofabordet...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC