|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.
Rengjøring gjør jeg når jeg har adrenalin, er utålmodig og venter på at sønnen min skal bli ferdig med noe f.eks. Jeg gjør litt av gangen vanligvis. Ser jeg at jeg har ti minutter til overs tar jeg det som trengs mest. Å ha en dag hvor alt skal gjøres er ikke lurt fordi den dagen blir bare forskjøvet Å rydde litt hver dag er lurt sånn at man ikke må rydde før man vasker. En dag skifter jeg sengetøy, en annen dag støvsuger jeg, en tredje tar jeg badet, en fjerde vasker jeg gulvet der jeg ser det er flekker. Og innimellom tar jeg flekker og støv andre steder. Klær vaskes straks en maskin er full nok så det ikke hoper seg opp. Jeg liker ikke langtidsprosjekter.
Hvis jeg først skal gjøre reint må jeg gjøre ordentlig reint. Da må jeg ta alt på en gang. Tar jeg noe en dag og noe annet neste føler jeg at møkka kryper foran meg gjennom leiligheta, og man får aldri den ordentlige helgereint følelsen. Og klær hoper seg uansett opp selv om maskinen går 24/7 mer eller mindre. Hvordan det er mulig for tre mennesker å produsere så mye klesvask er beyond me..... 
Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.
Da dropper jeg teen tror jeg 
Jeg har i perioder drukket 3-4 kopper om dagen og aldri merket noe farging av tennene, så jeg tror ikke du trenger stresse pga det.
Ang robotstøvsuger, har hørt veldig positive og veldig negative tilbakemeldinger... En på jobben har en sjenert en som nekter å komme fram fra under sofan.