Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-12, 13:36   #14349
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Samsungroboten fungerer udmerket. Den sliter med et par matter, og de er jeg i forhandlinger med overkommandoen om å få bytta ut.
Ellers er den heeelt fantastisk.

Nu er det jeg som planlegger middager fem dager i uka. Sånn går det når man er sykemeldt Kona er veeeldig fornøyd med fast varm mat klokken 1600 mandag-fredag.

Fryseboks er en fantastisk oppfinnelse
Kjøper kyllinglår i sverige (21 svenske/kilo (Blir ve knapt 4 norske/kilo))
Kjøpte Gilde koteletter på rematilbud for 29 kr/kilo
Fisk kjøper jeg på fiskebil (får ikke brukt båten med denne h.... kneskaden)

Mandag stekte jeg et kilo storfekjøtt til roastbiff. Lunch til meg og kona noen dager det

Jeg har et lite kjøleskap ved siden av fryseren. Kjøtt og fisk tines i dette.
Jeg er også flink til å marinere alt kjøtt.

Frosne posegrønnsaker (brokkoli/blomkål) har jeg alltid mye av

Så er det bare å sette det hele sammen til en middagsplan

Så heldig kona de er da, men trist at du er sykmeldt da! God bedring. Tror jammen jeg skal kjøpe en sånn robot! Stopper den ved trapper? Pris?