Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-12, 13:09   #14348
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Rart du ikke fikk noe nr å ringe. Hva om du hadde fått problemer etter at du kom hjem!
Regner med at hikkingen og rapingen henger sammen med irritert mellomgulv og mage. Du har spist mye egg i det siste, var det ikke så?
Men om du fortsatt ikke kan spise normalt og hele greia plager/bekymrer deg, så finn nr til avdelingen og finn ut når du skal på kontroll, evnt få fremskyndet den om du syns det er nødvendig!
Klart ting tar tid, men bekymring er ikke helsefremmende!

Ja, har spist mye egg i det siste (en kombinasjon av at det er en av få ting jeg tåler, samt at jeg er litt blakk. ), men jeg har spist mye egg før, uten at det har gitt noen problemer. Men det blir kanskje noe annet ...!
Jeg bekymrer meg vel ikke så mye, egentlig. Jeg synes mest det er irriterende, og har ikke så lyst til å spise foran andre, liksom ... Jeg er jo småspist i utgangspunktet, så det ligger også noen fallemmer der.
Om det ikke blir noe bedre i løpet av helga, så skal jeg ringe gastrokirurgisk poliklinikk på mandag!
Takk for god info as always!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥