Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-12, 12:49   #14345
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg håper det gir seg da, men denne rapinga og hikkinga ... Det føles i blant som om jeg har styrtdrukket en halvliter, og rapen liksom sitter fast, ofte kommer det rallende helt fra magen ... Usj. Dritvondt er det også. Og jeg som aldri raper! De har faktisk fjernet alt muskelvev, skrapet det vekk fra innsiden av lukkemuskelen, så det er bare denne fundoplikasjonen (som i følge kirurgen ikke er helt som den standardoperasjonen man gjør på reflukssyndrom, fikk jeg høre, uten at jeg vet hva det innebærer ...)

Mener jeg skal på etterkontroll etter tre uker. Men tipper jeg får innkallelse?! Fikk ikke noe nummer jeg kan ringe, nei ...

Rart du ikke fikk noe nr å ringe. Hva om du hadde fått problemer etter at du kom hjem!
Regner med at hikkingen og rapingen henger sammen med irritert mellomgulv og mage. Du har spist mye egg i det siste, var det ikke så?
Men om du fortsatt ikke kan spise normalt og hele greia plager/bekymrer deg, så finn nr til avdelingen og finn ut når du skal på kontroll, evnt få fremskyndet den om du syns det er nødvendig!
Klart ting tar tid, men bekymring er ikke helsefremmende!