|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Din opplevelse av såret høres hel som den skal! Husk at det kan ta opp til 3 år før området helt blir som før!
Tror nok ikke disse smertene skyldes gassen lenger, men mer at de har kuttet i en muskle og irritert området! Hikke er jo muskler som har kommet ut av "rytmen", fått litt krampe eller hva du vil kalle det.
Fikk du ikke et nr du kunne ringe om du hadde spørsmål? Har du vært/skal du på etterkontroll?
Takk! Det var betryggende å høre. Bra bare at det ikke står ut lenger og ser ut som en brokk, liksom. Det er fortsatt ømt, men ikke verre enn at jeg f.eks. kan ligge på magen.
Jeg håper det gir seg da, men denne rapinga og hikkinga ... Det føles i blant som om jeg har styrtdrukket en halvliter, og rapen liksom sitter fast, ofte kommer det rallende helt fra magen ... Usj. Dritvondt er det også. Og jeg som aldri raper! De har faktisk fjernet alt muskelvev, skrapet det vekk fra innsiden av lukkemuskelen, så det er bare denne fundoplikasjonen (som i følge kirurgen ikke er helt som den standardoperasjonen man gjør på reflukssyndrom, fikk jeg høre, uten at jeg vet hva det innebærer ...)
Mener jeg skal på etterkontroll etter tre uker. Men tipper jeg får innkallelse?! Fikk ikke noe nummer jeg kan ringe, nei ...

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|