Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-12, 12:32   #14341
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er det normalt drøyt halvannen uke etter kikkhulsoperasjonen at "hovedsåret" har en hard overflate (står ikke så mye ut, men om jeg stryker med litt trykk på det, er det som en klump under overflaten), og at det kommer en nærmest hul lyd når man tapper på sårområdet med en flat finger ...?

Oooog er det normalt å fortsatt ha operasjonsgasssmerter etter såpass lang tid? Ikke mye, men fortsatt såpass at det er trykk på svelget, samt dype hikk og rap ...

Din opplevelse av såret høres hel som den skal! Husk at det kan ta opp til 3 år før området helt blir som før!

Tror nok ikke disse smertene skyldes gassen lenger, men mer at de har kuttet i en muskle og irritert området! Hikke er jo muskler som har kommet ut av "rytmen", fått litt krampe eller hva du vil kalle det.
Fikk du ikke et nr du kunne ringe om du hadde spørsmål? Har du vært/skal du på etterkontroll?