|
Sv: 4 splitt program
Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.
Hvem er Runar?????
Du bør virkelig tenke mye på militærpress. Den er helt knall.
Ellers kan du bruke arnoldpress, skulderpress etc.
Du synes kanskje splitten jeg satte opp ser lett og kort ut. Jeg skal love deg at du kommer til å kjenne den. Du vil ikke føle behov for flere øvelser på lange tider 
Og, kjeder du deg, mere vekt 
Jeg skal ta militærpress etter noen uker med skulderpress, jeg lover husk jeg er nybegynner og da passer det vel ikke å ta bare e'n øvelse. Jeg må få igang hele kroppen. Var på trening nå og fy f... så deeeeilig! Jeg fant ut at dag 2 ble for kort så jeg la til dips og chinerstatning (samme apparat). Jeg digger det apparatet mest av alt. Jeg veier 47,6 kg og måtte ha den på 54 kg he he. Jeg lo for meg selv på treninga fordi jeg var eksempelet på "svak, svak, så svak kan man være". Da jeg tok rear delt (fordi sidehev var for tungt med 3 kg) måtte jeg ta av all vekt ved oppvarminga! men jeg skal vokse, det går fort i begynnelsen, og jeg er supermotivert så deilig som det føles etterpå og så stødig jeg føler meg! Jeg hadde rent glemt det, jeg. Det er 3 år siden jeg trente styrke. I mellomtida har jeg trent yoga, men med et opphold på 1 år.
Sist redigert av Yrla : 03-05-12 kl 18:18.
|