Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-12, 21:52   #15
Nordmørsloppa
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Treningstråden for mai 2012

Opprinnelig lagt inn av Nordmørsloppa, her.

2 timers hagearbeid

Luking av ugrass, fjærning av busker med roten, felle trær med (sløv!) håndsag, bæring av trær og kvist, pløying av grønnsaksåker m.m
realt kroppsarbeid rett og slett...
hadde på meg pulsklokka for å sjekke puls/kaloriforbruk..hadde 70%av max i snitt og ifgl klokka forbrente jeg 900kcal

Ja..også ble det uttesting av ny sykkel, og springer( hundefeste). Syklet en liten 20min tur med boffsen

Også kanskje litt om målet i Mai:
Det største fokuset ligger i å få 100% automatisert riktig teknikk på alle styrkeøvelsene, deretter øke på med vekter. Men mai-målet er å vite at teknikken sitter som den skal

Ellers skal jeg fortsette å stå opp før jobb, ut med hundene en times tid. Det samme på helg så godt å få kroppen tidlig i gang
Ellers så har jeg snart chins-stang...og DA blir det hardtrening på å få heist seg opp i den...det får være et mai mål. Noen som syns det er urealistisk å få til på 1mnd??

Også skal jeg enda mere ned i fett%, helst så skal vekta ligge på 68kg, men her er musklene selfølgelig med på å bestemme kroppsvekt..så det er ikke uber nøye altså..det er da 2 kg unna nå.

Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat