Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-12, 23:49   #22
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Hvorfor trener du?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

ja, jo, men det er aldri for seint....jeg er 39 og havnet i 40 årskrisa, men har kroppsutseende som enhver ungdom vil misunne meg... (oh, fuck, var det innbilsk???)

Så det er ALDRI for seint

haha! Herlig å være litt innbilsk!!

Jeg trener fordi det er godt for kroppen min! Jeg liker å trene nå, men før gjorde jeg det kun fordi jeg måtte for å ikke stivne i ryggen og nakken.

Nå trener jeg så si alle muskelgrupper, og kjenner at musklene vokser og strammer opp kroppen! Jeg trener på studio fast 2 ganger i uken, går turer i bakker og trener i stua når jeg føler for det! Fått dilla på knebøy

Trener også med slynge, noe som er tungt og som gjør meg skikkelig støl etterpå, og det er herlig å kjenne at man har tatt i skikkelig.

Lykke til Yrla!!