|
Sv: Sommerutfordringen 30+
Opprinnelig lagt inn av milena, her.
Da var veiedeagen min her og jeg er ganske så fornøyd! Det går jo nedover som bare det.
Startdato: 11.04.2012
Startvekt: 125kg
Høyde: 173cm
Delmål 1: 100kg innen første august
16.04.2012: 121,6kg som vil si -3,4kg
23.04.2012: 119,1kg som vil si -2,5kg
30.04.2012: 117,7kg som vil si -1,4kg
Jeg har jo fått inn en del trening og turer så tror nok at det hjelper på!
Knallbra start! Og flinkis som har trent! 
Opprinnelig lagt inn av Kikkin, her.
Jeg har litt lyst til å være med på dette! Jeg var her for et par år siden og da gikk jeg ned fra 126,6 til 101kg på eurodiett. Men ting har skjedd og jeg er nå oppe i 130,1kg...
Nå starter jeg på ny frisk og skal ned 5 kg før 17.juni! Har veiedag på fredager, så forrige veiedag var 27.4.12.
27.04.12: 130,1kg
Velkommen tilbake! Og heia, heia! 
Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.
Dette var verre enn jeg trodde. Etter to drøye uker med masse karbo, bikka jeg 124,7 kg i dag. For 3 uker siden var vekta 6 kg lavere, så forhåpentligvis er i hvertfall halvparten av de ekstra kiloene vannvekt. Derfor blir målet mitt å gå ned 7 kg til 17 juni. Ready, set, go!
*løpe avgårde på trening*
Skulle vært avgårde på trening i dag også, men i stedet sov jeg... Er fryktelig lite motivert for alt om dagen, men i det minste spiser jeg ok. Nesten. I går var jeg nemlig ute og spiste indisk, inkludert både naan og ris. Jeg elsker indisk, så da anledningen dukka opp valgte jeg å si ja og heller ta eventuelle konsekvenser av det. Jeg vil ikke at jeg skal hindres fullstendig sosialt, derfor har jeg tatt valget at jeg kan gjøre slikt av og til. Litt kjipt at det skjer så i starten av en oppstart, men sånt skjer. Blir sikkert lenge til neste gang.
Med det sagt, så viste vekta i dag 120 kg, ned 4.7 kg! Det er helt vilt!! Dette på tross av ris og naan i går altså. Jeg har 2.3 kg igjen av utfordringen, disse vil nok bli vanskeligere enn disse første, men det skal gå. 
|