Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-12, 23:56   #14234
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Håper det er noen data kyndige her?

Jeg hadde for noen uker tilbake en sånn oppdatering på laptoppen, alt gikk automatisk. Og så startet den opp igjen på ny.

Men jeg lurer på om jeg har krysset av på noe jeg ikke skulle eller mente å krysse av på. For etterpå kom det opp at jeg måtte ta sikkerhets kopi, og velge sted. Da har jeg valgt noe som heter HP TOOLS,: E.

Men så er det bare det at denne mappen er ikke stor nok til sikkerhets kopien. Så vil de ha meg til å endre eller utvide, eller slette. Jeg forstår ikke helt hva jeg skal med sikkerhetskopi flere ganger i mnd, og forstår det på min bror som er ganske flink med pc at jeg ikke behøver dette. Men jeg får ikke til å ta det bort. Har slettet sikkerhets kopien en gang, og da ble jo mappen ledig, til neste sikkerhets kopi ble gjort. Da fikk jeg varsel om lite diskplass igjen.

Så hva gjlør jeg nå? MÅ jeg ha denne sikkerhetskopieringen hele tiden, eller kan jeg få stoppet det, og hvordan skal jeg gå frem? ha windiws 7.