Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-12, 23:52   #49
ToreH
Gjest

Sv: Nå har jeg stått stille på vekta i flere måneder ... NOE gjør jeg galt, men hva?

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

For en merkelig kommentar.... det er vel ikkje meir svært vanskelig enn å spise 3 ganger pr dag.
No trener du himla mykje so det er vel grunnen for at du ikkje klarer å få i deg alt du treng på 2 måltid.
Men får du i deg nok fett på 2 måltid er det vel ikkje noke stort problem.
Eg spiser for det meste 2 måltid pr dag, og av og til 3.
Kjem litt an på om eg spiser sammen med ungane i bhg eller ikkje. Når eg spiser sammen med dei, må eg hegne meg litt

For meg er dette tullete. Jeg snakker hele tiden om hva MIN erfaring er og mulig du kjenner meg og mitt energibehov bedre enn meg mariann s, flott det altså. Men please fortell meg da hvordan jeg kan kun klare å spise lavkarbo kun 2 ganger pr dag og få i meg ca 3000 kcal ok? Hvor enkelt er det vet du vel da siden du har prøvd.

Altså, nå må dere roe ned liket. Å si at det er helt ok å spise 2 måltider om dagen på lavkarbo er like teit som å si at man må spise 4-6 ganger om dagen på lavkarbo. Det har alt med aktivitetsnivået og den enkeltes behov. Å påstå man fint kan leve på 2 måltider er farlig hadde jeg fulgt det rådet hadde jeg antakelig blitt fryltelig dårlig. Noe jeg ble da jeg spiste kun 2 måltid også. Men hvis du sier at for meg så fungerer det helt fint med 2 pr dag fordi mitt behov er sånn og sånn....ja da har du en nyansert kommentar. Jesus, dere er mestere i å forsvare dere her inne?

På lavkarbo må du ete små, men gode måltider flere ganger om dagen hvis du trener så mye at du forbrenner 5-7000 kcal i uka. Jeg klarer ikke spise så mye mat på kun 2 måltider, men nå er ikke jeg deg. MEN OG ET MEN HER det er MIN erfaring etter nå å ha spist lavkarbo siden aug i fjor OG JEG HAR TRENT SVÆRT MYYYE og forsøkt forskjellige tilnærminger basert på en del erfaringer her inne.
Hadde jeg ikke hatt behov for mer enn 1500-1800 kcal pr dag hadde jeg sikkert klart meg med 2 måltider jeg og.

Svar med sitat