Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-12, 20:00   #58
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Sommerutfordringen 30+

Jeg vil også være med å heie på deg Stine!! :-) Jeg vil bare si at du er råsøt!! Mener det virkelig!

Uansett om du har mye du vil ta av som du sier selv, så er det jo bare å ta en dag av gangen... Det er noe vi alle har til felles. Om vi skal gå en mil eller en kilometer, så kan vi kun gå skritt for skritt!

Jeg skulle ta av 40 kg, og aller helst 46 kg, men har nå kommet litt over halvveis. Da jeg startet syns jeg veien var lang, men nå syns jeg det har gått veldig fort. Ønsker deg lykke til Stine, dette klarer du!!! :-)

Ps: Et tips: Ta bilder underveis i samme posisjon... Jeg gjordet det, og så på disse bildene når jeg mistet motivasjoen... For det er lett å se seg blind i speilet og ikke tro at det funker...